Moartea cu demnitate !? | Sinucidere asistată!

Zilele trecute vuia internetul cu povestea tristă a tinerei Brittany Maynard care a ales să moară "cu demnitate" (!?!?!?) după ce a fost diagnosticată cu o tumoare la creier.

Doctorii i-au spus că mai are de trăit în jur de 6 luni, și, pentru a lupta împotriva cancerului i-au prescris un tratament ce consta în iradierea întregului creier. După ce a analizat efectele negative ale acestui tratament, tânăra de 29 de ani a decis că nu vrea să treacă prin așa ceva (până aici sunt de acord cu ea - efectele acelui tratament sunt groaznice) și a ales în schimb să încheie socotelile cu viața - iar aici tânăra a invocat diferite scuze pentru a justifica oarecum decizia ei. Scuze precum faptul că este încă tânără și într-o formă fizică foarte bună, ar fi fost capabilă să reziste acestui cancer pentru mult timp în timp ce mintea i-ar fi fost "măcinată" de tumoare, că ar fi suferit în spital multe luni și că familia ar fi suferit odată cu ea acest coșmar...scuze care mi se par patetice; Brittany nu este singura persoană din lume diagnosticată cu o formă agresivă de cancer.

Dar decizia a fost a ei iar dacă familia a fost de acord cu această decizie care ar fi problema mea ? Pai problema stă în felul următor:

"...nu doream acest scenariu de coșmar pentru mine și pentru familia mea... așa că am decis repede că moartea cu demnitate era cea mai bună opțiune pentru mine și familia mea."

Stai puțin...CE ? Moarte cu ce ???? DEMNITATE ????
Iar cum acest caz al tinerei a fost extrem de mediatizat de la această decizie, milioane de oameni de pe fața pământului i-au aflat povestea. Și acum stau și mă întreb... oare acei oameni care au decis să lupte împotriva cancerului, unii dintre aceștia au reușit, alții au pierdut lupta... oare acei oameni au fost lași ? Cei care au pierdut lupta au murit cu LAȘITATE ?

Numai un laș fuge din fața luptei și caută metode de a ocoli lupta...un erou luptă până la sfârșit. Numai că lumea asta e întoarsă cu susul în jos. Spune la rău bine și la bine rău; pe erou îl face laș iar pe laș îl pune la rang de erou!

Dar și mai revoltător a fost un articol CNN în care este prezentat în paralel povestea acestei tinere și a altei tinere Lauren Hill (19 ani) cu aceeași formă de cancer. Lauren Hill cu 10 ani mai tânără decât Brittany a decis însă să lupte, și chiar și-a îndeplinit și visul de a juca  primul ei meci de baschet. Fiți atenți ce spune această fată:

"Nu am renunțat pentru o secundă chiar și atunci când am primit diagnosticul în fază terminală. Nu m-am gândit să dau înapoi și să nu mai trăiesc viața" 
  
Totuși cea pe care CNN o numește curajoasă și morală este Brittany Maynard...

Nu am nimic împotriva deciziei pe care a luat-o Brittany, absolut nimic.....ci mă deranjează enorm și consider o sfidare a celor care luptă împotriva cancerului, să spui că tu ai ales să mori cu demnitate iar apoi să fi privită ca pe o persoană curajoasă, o eroină și un exemplu de urmat.
Sinuciderea elimină șansele ca viața să devină mai bună...

Share this article with your friends.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu